Ongeluk zit
in een klein hoekje, geluk in de rest!
GIDS draagt altijd bij aan Geluk! Geluk in jezelf als werknemer/gever, geluk in de lerarenkamer, geluk op de werkvloer, geluk in de klas, geluk in het team.
Daarin werkt GIDS anders. Wij wijken af. We zitten niet binnen, maar zijn binnen in actieve beweging. We zitten niet alleen binnen, maar gaan ook buiten aan de slag.
Buiten, zonder kaders, zonder muren in de kwetsbaarheid. Op zoek naar: Waarom doe ik wat ik doe. Bewust worden en bewust zijn van eigen handelen. Nog meer doen van datgene wat werkt en stoppen met wat niet werkt. Weten hoe we dat doen? Bekijk dan ons aanbod hieronder.

Training: Goud ín de klas
Je kent ze wel; die klassen waar docenten met tegenzin les aan geven Waarover gesproken wordt in de lerarenkamer. Er gonst een negatieve zweem om de klas heen. Docenten lopen er op leeg, ouders trekken aan de bel en jij zit met je handen in het haar.
Maar de oplossing ligt in de school. Want juist de samenwerking tussen (vak)docenten, mentor en klas is puur GOUD.
In een interactieve training gaat de klas ontdekken wat een veilige klas echt betekent. In verbinding vanuit kwetsbaarheid naar kracht! Een traject waar zowel de klas, als docenten(team) een rol krijgen.
Resultaat: rust in de klas, zekerheid bij de docent en synergie
in de wederzijdse verbinding.
Training: Goud ín de klas
Je kent ze wel; die klassen waar docenten met tegenzin les aan geven Waarover gesproken wordt in de lerarenkamer. Er gonst een negatieve zweem om de klas heen. Docenten lopen er op leeg, ouders trekken aan de bel en jij zit met je handen in het haar.
Maar de oplossing ligt in de school. Want juist de samenwerking tussen (vak)docenten, mentor en klas is puur GOUD.
In een interactieve training gaat de klas ontdekken wat een veilige klas echt betekent. In verbinding vanuit kwetsbaarheid naar kracht! Een traject waar zowel de klas, als docenten(team) een rol krijgen.
Resultaat: rust in de klas, zekerheid bij de docent en synergie
in de wederzijdse verbinding.
Training: Goud vóór de klas (intercollegiaal)
Investeren in de professional.
Met de schaarste op de markt is het fijn als het ‘collega-plaatje’ rond is. Daarmee lukt het niet altijd om sterke pedagogische professionals voor de klas te zetten.
Daarnaast zijn er altijd docenten die onzekerheid, spanning, stress en angst ervaren bij bepaalde klassen. Hier ligt (langdurige) uitval op de loer. En dat laatste wilt de school juist voorkomen.
Met de training ‘Goud vóór de klas’ investeer de school op een werkelijk unieke manier juist in duurzame krachtpatsers. Want het GOUD ligt in hun handen. En als dat GOUD de klas in komt dan is er rijkdom.
Resultaat: Een gelukkige docent, een tevreden leerling en dankbare ouders.
Training: Goud vóór de klas (intercollegiaal)
Investeren in de professional.
Met de schaarste op de markt is het fijn als het ‘collega-plaatje’ rond is. Daarmee lukt het niet altijd om sterke pedagogische professionals voor de klas te zetten.
Daarnaast zijn er altijd docenten die onzekerheid, spanning, stress en angst ervaren bij bepaalde klassen. Hier ligt (langdurige) uitval op de loer. En dat laatste wilt de school juist voorkomen.
Met de training ‘Goud vóór de klas’ investeer de school op een werkelijk unieke manier juist in duurzame krachtpatsers. Want het GOUD ligt in hun handen. En als dat GOUD de klas in komt dan is er rijkdom.
Resultaat: Een gelukkige docent, een tevreden leerling en dankbare ouders.
Training: Goud in het team
Wij geloven in sterke en krachtige teams, in docenten die stabiel zijn en die staan in hun lokaal. Daarvoor is meer nodig dan een vergadering over didactiek en leerlingvolgsystemen.
Er is op dit moment onrust in het team. Er lijkt minder synergie te zijn dan eigenlijk zou moeten. Docenten komen veel langs om hun ongenoegen te uiten. Het team kan wel een booster gebruiken!
.
Wij ondersteunen om die booster te realiseren. Vanuit een krachtig programma ontdekken wie de ander is, welk GOUD er voor handen is en hoe deze in te zetten.
Resultaat: Een sterk teamgevoel, persoonlijke groei en ontwikkeling én meer Geluk in de school!
Training: Goud in het team
Wij geloven in sterke en krachtige teams, in docenten die stabiel zijn en die staan in hun lokaal. Daarvoor is meer nodig dan een vergadering over didactiek en leerlingvolgsystemen.
Er is op dit moment onrust in het team. Er lijkt minder synergie te zijn dan eigenlijk zou moeten. Docenten komen veel langs om hun ongenoegen te uiten. Het team kan wel een booster gebruiken!
.
Wij ondersteunen om die booster te realiseren. Vanuit een krachtig programma ontdekken wie de ander is, welk GOUD er voor handen is en hoe deze in te zetten.
Resultaat: Een sterk teamgevoel, persoonlijke groei en ontwikkeling én meer Geluk in de school!